Zadzwoń do nas

Dziś jest poniedziałek 06 maja 2024
logotyp Iceland, Liechtenstein, Norway grantsflaga Unii Europejskiej

Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Kancelaryjnych i Archiwum Zakładowego należy w
szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie;
2) współdziałanie z Sekretarzem Miasta oraz Biurem ds. Informatyki i Telekomunikacji w
zakresie wprowadzania i doskonalenia informatycznych narzędzi wspomagających obieg
dokumentów w Urzędzie;
3) współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie wprowadzania i
doskonalenia rozwiązań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w trakcie
kancelaryjnego obiegu dokumentów w Urzędzie;
4) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu;
5) archiwizowanie dokumentacji osobowej:
a) zwolnionych pracowników Urzędu;
b) pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem
założycielskim były władze Miasta Żywca;
c) pracowników zlikwidowanych jednostek organizacyjnych Miasta Żywca;
6) wydawanie zaświadczeń, o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, dotyczących pracowników podmiotów,
o których mowa w pkt 5;
7) wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników Urzędu, przechodzących na
emeryturę, rentę lub inne świadczenia.

Facebook
Poleć stronę